Monday 30 January 2012

Tersalah Kaunter Pertanyaan

Abang Kaunter Pertanyaan,


Maafkan saya kerana tersalah pergi ke kaunter yang tak sepatutnya untuk bertanyakan soalan yang tak sepatutnya kepada kakitangan yang tak sepatutnya.


Mungkin, kalau dulu saya boleh tanyakan soalan itu di kaunter yang sama. Tapi, sekarang ni, bidang dah berubah. Saya tak dibenarkan lagi untuk ditanya (saya dibenarkan bertanya, tetapi hakikatnya, kaunter itu, bukan untuk saya lagi. Hakikatnya, nama saya telah disenaraihitamkan untuk bertanyakan apa jua jenis soalan di sana).


Dan, maafkan saya kerana lambat menyedari bahawa saya tersalah kaunter. Saya hanya menyedarinya setelah saya ajukan soalan itu.


Harap, kamu boleh maafkan saya dengan senyum yang ikhlas. Kerana saya ikhlas meminta maaf. Saya tak mahu abang bersedih kepenatan hidup di belakang Kaunter Pertanyaan. 


Saya mahu abang gembira lalu boleh menjadi lebih produktif di dalam hidup abang.